Timråspelarna hoppar fram i min syn

En rätt så skön dag har det varit. Ingen idrott på morgonen så man fick sig en liten sovmorgon och man slapp äntligen en fredag av släpande väskor.
Efter skolan gick vi tjejer i klassen till Barista för att fika. Gott var det, men jag tog aldrig en VaniljLatte. Det blev en Latte Macciato (Skummad mjölk, toppad med espresso) istället. Jag hade inte så mycket pengar till något tillbehör heller men jag fick en bit av Helénes morotskaka. :) Tack för den! :D

Innan vi skule fika så väntade vi på att Kajsas mamma skulle komma och hämta Kajsa för att hon skulle till Vårdcentarlen och ta blodprov osv. Vi gick runt och fördrev tiden så som man gör när man väntar på att klockan ska ticka och vi gick förbi hälsokedjan Body in Motion. Där så fann vi några Timrå-spelare. Jag kände igen bara en och det var ju Magnus Pääjärvi. Men de andra två som satt där fick Kajsa hjälpa mig med, det var Fredrik Hynning och Robin Jonsson.. ;)

Jag måste bara också säga att jag har bra flyt i att se hockeyspelare.. I onsdags så gick det tre hockeyspelare framför mig och Kajsa och en av dom höll upp dörren för mig. Det var ingen mindre än Oscar Sundh. Sen så var det också Johan Andersson men den tredje vet jag inte vilken det var.
Så så är det. Jajamen!

Nu så ska jag snart äta fläskfilé och broccoli och ikväll så blir det Let´s Dance- Darin ska vara med! :D Hahaha!


Haaaaallojj!

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; jajemensa, träffade Kevin Borg på Birsta :)

2009-03-21 @ 00:27:00
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0