Barista är bäst

Vad trött jag är. Kvällen igår slutade med att Jennifer sov över hos oss.
Efter att vi hade åkt runt lite grann här och var så kom vi hem ungefär vid halv 2 på natten. Man var ganska så trött så det var riktigt skönt att krypa ner i sängen och sova.

Idag så for Linda, Jennifer och jag till bästa Barista för att äta lunch. Oj vad gott det var! Mätt blev man också! Jag och Linda åt marinerad kycklingfilé med bulgursallad. Jennifer tog pitabröd med kyckling och ost med bulgursallad.
Det är så bra mat och fika och drycker på Barista. Det spelar ingen roll vad man beställer. Allt på menyn är så himla gott. Och så ser man vad de andra gästerna äter och då vill man bara komma dit och äta upp det åt dom. Smoothie och grejer. Asgottt ju! Mmmm..

Nu så måste jag sticka för jag ska duka till middagen. ;)

Shosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0