Chinosa mig hit och chinosa mig dit

Nu har jag kommit hem från mitt 2:a hem. Alltså jag pratar om Birsta City. Jag tänkte köpa mina omtalande, svarta chinos på JC. Men dom satt inge bra alls. Dels så var dom för långa och dels så var dom för stora i benen. Dom satt så löst.
Jag har planerat länge att köpa dom och sista dagen som jag hade min praktik så fick jag ett presentkort på 300;- av personalen på JC. Så då blev det ett yppelit tillfälle att köpa dom men min plan fungerade inte som sagt...
Jag funderar nu på vad jag kan köpa istället. Det fanns en jättefin jeanskjol som kostade 349;- men jag vet inte om den är värd det. Och jag brukar inte ha på mig kjol så ofta heller, kanske för att jag inte har någon. Det kan ju vara en bra fördel, att äga en jeanskjol om man ska bära en.

Så nu funderar jag på vad jag istället kan köpa. Kanske ett par snygga jeans eller någon snygg tröja!
Man kan ju också avvakta lite grann med att handla upp pengarna.
Men vad säger ni? Vad ska jag köpa? Är det smart att köpa ett par exklusiva jeans med 300;- rabatt på eller något annat... :S

Jag får fundera. Man kanske kan kolla in hemsidan deras.. http://jc.se

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: jaa erkänn^^, älskar dom!!

2009-05-26 @ 17:52:49
URL: http://ssarasdiary.blogg.se/
Postat av: Louize

fin blogg!

2009-05-26 @ 19:13:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0