Gör, gjort, gjorde



(Bilden är från i påskas när Linda och jag var i Vemdalen och nästan först i backen en morgon. :)
Den kanske inte rikgit passar ihop med dagens väder och vind men det fick bli den bilden ändå)

Det är varmt ute idag
. Jag har suttit ute och gjort klart lite små uppgifter från skolan som ska vara klara snart men det blev så varmt så jag fick sätta mig inne. Datorn höll på att brinna upp tror jag. Den blev jättehet.

Igår var det ju Eurovison Song Conest och som alla vet så vann norrmannen Alexander Rybak. Det är en trallvänlig låt och det svänger när man lyssnar på den! Jag tycker helt klart att rätt låt vann! Men jag tycker att Sverige hade väl kunnat komma lite högre upp i listan. Sverige kom till slut på 21:a plats och man börjar ju att fundera på vad som är fel. Övriga Europa verkar skita i vårat land Sverige. Det är inte ofta dom ger poäng och om du nu gör det så är det inte mycket. 4 poäng kommer jag ihåg att Sverige fick av något land igår. Kanske det var något grannland.
Men det är ju tråkigt att vi kommer så långt ner år efter år. Vad är det för musik som vi ska skicka till Eurovison Song Contest? Det förblir mig en fråga....

Nu så ska jag göra mig klar för att jag tror att jag ska bege mig ut i värmen och gå till cetrum för att handla lite efter mammas och pappas beställning. Det kan vara skönt att gå ut och röra på sig. JAg tar med mig musik i öronen. ;)
På idrotten i fredags fick jag vet att man rekomenderar minst en halvtimme med ungefär 175-180 i puls varje dag. Kanske det är någonting man ska börja med så småning om. Det ger effekt på konditionen. Men jag skulle nog kunna sticka ut och springa istället för att bara gå lite oftare. :)

Hej då!

Kommentarer
Postat av: My Josephine

Grymt vacker bild. Hade också behövt börja träna.

2009-05-18 @ 00:37:16
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0