Helgens inlägg



Lite bloggande i helgen. Jag har känt att jag inte har haft någonting att skriva om.. Men jag kanske har det nu! Who knows? xD

Igår städade jag bilen. Det var növändigt faktiskt. Tänk vad mycket skräp och andra saker det akn finnas i en vanligt bil..
Sen på kvällen så blev det lite Youtube med grannflickan Jennifer. Det är verkligen tidfödrivande. Man kan sitta hur länge som helst om inget annat stoppar en. Det ena leder till det andra. Ja, ni vet ju hur det är! ;)

Linda har precis målat naglarna på mig så nu har jag lite dålig cirkulation i fingertopparna. Det blir ju liksom så när man ska torka naglarna utan att kladda. Man rör inte en fena och så blir man iskall på fingertopparna.
Men nu så ska jag värma dom med hallon med grädde och kaffe! :)

Slurp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0