Idol-nörden har beslutsångest

Pappa har gått och lagt sig, mamma är på 50-års fest och Linda är ute med några kompisar. Själv så hamnade jag själv i tv-soffan och inget roligt fanns det som visades på TVn heller. Så jag tänkte att jag kunde kolla lite på Idol. Någon film utav de fem säsongerna som jag har på DvD. Idol-nörd som jag är. Men det är faktiskt en DvD i samlingen som fattas. Det är 2008:s Audition-DvD, så den måste jag köpa för att få samligen komplett.

Men nu då, när jag skulle slå igång någon utav dessa Idol-samlingar så kunde jag inte välja! Jag funderare i kanske 5 minuter och tänkte och vägde. Man har ju sett alla och kan dom typ utantill men jag bestämde mig för att det blev allra första säsongen- 2004! Den är faktiskt den allra bästa tycker jag, om vi snackar om filmerna.

Men nu måste jag sluta annars så missar jag ju det hela roliga på filmen!

Jaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Ida D

är Darin med på förta säsongen eller? ;)

2009-05-04 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0