Kristi himmelfärds-helgen blev en resa till Falun

Jajemen! Nu är jag tillbaka där jag hör till! Gästbloggaren Linda var snäll och bloggade lite åt mig när jag var borta i Falun. Tack för det! ;)

Vi åkte på innebandycup i Falun under 4 dagar. Vi for i onsdagskväll och kom hem på söndagkväll. Efter 4 dagar i Falun med matcher och 5-kamp och tidiga morgonar så var man ganska så slut i kroppen och knoppen faktiskt. Det var riktigt skönt att få sova i sin egen säng också som man inte hade gjort på 4 nätter.

Hur gick det för oss i cupen då? Jo, vi kämpade på. Vi spelade i Damjuniorer 20. Det var väldigt bra lag som vi mötte och vi utvecklades mycket tack vare det. Men vi vann inga matcher tyvärr...
Det var väldigt kul att vara med laget så tätt in på under 4 dagar och man lärde känna varandra bättre. Man saknade dom på måndagen och längtade till träningen på måndagkväll för att man var van att vara upp i varandra hela tiden.

Vi bodde i en lite stugby, kan man säga. Den heter Storsund och ligger ungefär 1 mil utanför Falun. Det var väldigt fint där. Det fanns också en sjö så man kunde bada och sola när man ville. Elle ja, när solen kom fram såklart.
Det var faktiskt lite tråkigt med Falun- det regnade och blev sol, regnade och blev sol om vartannat. Märkligt väder. Så var det hela tiden. Det fanns inget mellanting.
Men jag tyckte om det ändå, även fast vädret var lite märkligt.

Det var så fint där vi bodde så jag tänkte ladda upp lite bilder här på bloggen någon gång senare. Nu så ska jag gå och fika lite flatbröd! Sååå gott! :D


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0