Lansering på gång

                          

Linda sitter och himlar med ögonen när jag säger att jag ska publicera detta mini-kollage på Darin. Själv så gillar jag Darin mycket- ingen nyhet. Sen så har jag också fått reda på via hans hemsida att Darin har varit med och skrivit vinnarlåten till Sydafrikas Idol! Det är inte alla som får göra det inte!
Sen så har jag fått höra på andra hörn att Darin ska lanseras i USA och det gillar jag! :D

Media har inte spelat hans låtar så mycket. Alltså från hans nya skiva- vilka är låtar som är skitbra! MEn Linda berättade att dom spelar dom på krogen! Hihi! Kung de! :D

Jaja, jag vet att jag är nördig och ni sitter och läser mitt inlägg och tycker att jag är så fjantig och barnslig, men lyssna på hans låtar på Youtube från albumet Flashback så ska ni få höra att han är asbra!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0