Många bollar i luften nu


(I vintars, bjuder på den. xD)

Åh, vad mätt och trött jag är. Jag vaknade inatt av att jag mådde illa och kunde nästan spy. Jag kände också att jag svettades som en galning! Det bara rann av mig! Äckligt! Jag var alldeles blöt i hårbotten...
Men till slut så gick det över och jag kunde somna om igen men det tog inte så många timmmar innan jag skulle gå upp och kissa. Klockan var då ungefär 06:15 och jag hade ingen lust att somna om igen. Jag ville inte tillbaka till mina jobbiga drömma om allt var det är som måste göras och som ska komma. Det är plugg, tandläkaretid mit upp i allt, förberedelser inför cup osv. 
Jag vet inte riktigt varför det är så här. Jag har lätt för att stressa upp mig och det är inte så bra alltid.
Det var ju också nationella matteprov idag också. Det gick inte så bra på första delen så det kan ju vara en anledning till varför jag betér mig som kag gör. Men skit i det... Det är över nu.

Idag så var det min sista APU-dag på JC i 1:an. Tråkigt värre. Riktigt jobbigt att komma tillbaka till skolan alla 5 dagar i veckan igen. Veckorna går ju så himla snabbt när man bara går 3 dagar i skolan och det är riktigt skönt faktiskt. Fast det är lite tråkigt att man inte träffar sina klasskamrater lika ofta. Det är en liten nackdel..
Men det jag tänkte komma fram till var att jag läste i Horoskopet imorse. Det stog ungefär att jag skulle jobba bra idag och få en belöning senare på dagen. 
Det stämmer inte rikgit bra på mig. För att jag fick ett presentkort på JC för 300;-! :D Asbra! :D

Nu så ska jag avrunda och skriva en packlista till cupen kanske...

Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0