Söndagen, en tråkig dag i veckan

Dagen idag har varit hyffsad lugn. Jag vaknade vid 10 och tänkte att jag skulle ta vara på dagen med att tvätta.
Så det är väl vad jag har spenderat min dag på. Men jag är inte klar för att våran tvättmaskin är så pass dålig att man måste klicka på centrifug-knappen efter att den har tvättat klart. Den kan alltså inte centrifigera automatiskt efter varej tvätt.  Inte nog med det så kan man bara tvätta en halv maskin i tagen. Man kan alltså inte fylla den full. Det är ju lite tidsfördrivande kan man ju säga.

Sverige vann i hockey-VM mot Schweiz också. Jag vet inte vad som skulle hända om dom inte vann och jag vet inte heller vad som hände nu när dom vann. Det kanske inte var något speciellt. Eller, det är ju klart att det betydde någonting för Sverige men jag är inte så insatt.
Linda satt och kollade på hockeyn förut när jag höll på med några Spanska-uppgifter. Läste sen på hennes blogg att hon somnade till och från under nästan hela matchen så det kanske inte var så mycket att se. Vad vet jag?

Jaja, tråkigt inlägg. Bara massa text. Ingen betydelse. Bara massa infromation som är heeelt ointressant!
Imorgon blir det JC och jag har inga pengar kvar på kontot. Månaden har precis börjat.


Bling!

Kommentarer
Postat av: Linda

matchen var visst ngt att se, men eftersom jag sov så lite på natten s¨å var jag tvungen att ta ikapp lite på dagen

2009-05-03 @ 23:33:10
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: helt sjukt!

ska vi prenumenera på varandra?

2009-05-05 @ 22:45:58
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0