En solklar helg


De två datanördarna har med sig datorn överallt.

Gårdagen slutade i alla fall att Jennifer och jag gick och la oss vid 3 ungefär. Då var det ljust ute och fåglarna hade börjat kvittra. Morgonen var på ingång och jag somnade direkt.
Sen så vaknade jag vid 8 och var assvettig! Det var jättevarmt uppe i min loftsäng så jag fick klättra ner till soffan och lägga mig där vilket var väldigt skönt. Då kunde jag sova till 10 ungefär och idag har jag spenderat min dag i solen. Jag har nästan bränt mig på magen... Aj, aj.

Nu så sitter jag och Jennifer på baksidan i skugga och befinner oss i de svala delarna här i trädgården. Riktigt skönt, om man klär på sig lite grann. Det har ju varit så himla varmt hela helgen och imrorgon så skulle det bli mycket svalare. Och tänk! Imrgon är det 1:a Juni! JUNI!!! Shit vad fort det går! Snart är det sommarlov och man har inga måsten ifrån skolan kvar.

Jaa, det ska bli skönt att få lov ett flertal veckor! :)


Tjaaao!


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Låter som att du har haft en bra dag :)

2009-06-01 @ 00:22:03
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: isabelle

Ja absolut! helt underbart. nä det var inte roligt förstås men allt annat :) okej, ska bli roligt :)

2009-06-01 @ 10:17:41
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0