Annorlunda dag

Det blev en annorlaunda dag idag. Jag kom ju ia alla fall till busshållplatsen och väntade där i några minuter och fick sen reda på att bussarna var inställda. Så då kom man inte in till stan.
Efter det tog jag bussen hem och åkte igen på en gång till Birsta med syrran och hennes kompis. Den bilturen slutade sen i stan så då kom jag in till skolan ändå. ;)

Det blev ingen lunch för mig på skolan ehller eftersom matsalen hade stängt då. Jag gick till mammas jobb oh
köpte lunch där så jag blev mätt i magen. Gott var det också eftersom att det var köttfärsbiff som hamnade i magen. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

"fick sen reda på att bussarna var inställda. Så då kom man inte in till stan.

Efter det tog jag bussen hem " VA? Bussen gick ju inte? :S

2009-11-21 @ 01:40:27
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0