Jobb, jobb och åter jobb!

Åh, jag tror att det tog 10 minuter för mig att surfa hit! Segdator! Men nu är jag ia alla fall här och då är det väl bäst att man bloggar lite.m
Jag har jobbar väldigt mycket. Det gillar vi(Facebook), eller hur? ;) Det blev jobb både fredag till söndag och även idag efter APUn så fick jag stämpla in och jobba lite. Det tackar jag för. :)

Sen så har jag gått och blivit lite smått förskyld. Halsont i ett par dagar nu och sakta men säkert så kommer hostan också. Inte bra, nej nej. Det är ju faktist match på fredag i Iggesund och jag vill vara med!
Matchen i helgen missade jag eftersom det blev, ja ni fattar, jobb. Det är väl den enda nackdelen med jobb, att man missar matcherna på helgen. 

Nu så ska jag lata och vila mig en stund framför teven. Fötterna behöver lite omtanke. :)


Kommentarer
Postat av: Linda

vem stavar tvn, teven ?

2009-12-01 @ 23:38:48
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0