Några Idol-deltagare på Birsta City


Hon är ju inte ful precis. :) Men kanske lite klemcheck (stavning?) för min smak. ;)


Eddie, Rabih och Camilla var på Birsta City ikväll och sjung lite Michael Jackson-låtar.
Innan vi kom dit så visste vi inte vilka av deltagarna som skulle vara där. Fast jag ska påpeka att vi inte åkte dit bara för att se idolerna. Men det var roligt att se Rabih. Han var finare i verkligheten, precis som Darin. :)


Jag fick inget bra kort på Rabih fast jag var 1 m ifrån men jag stannade aldrig och frågade om jag fick ett kort på honom. Istälelet vågade jag fråga Camilla medan Rabih och Eddie sjung. :P


Jag knäppte kortet åt Linda som i sin tur skulle skicka till en killkompis till Linda som tycker att hon är snygg. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0