November är en trött månad!




Jag känner att jag har lite sömnbrist nu.
Jag är trött och var trött imorse. Kanske man borde gå och lägga sig i tid ikväll för en gång skull.
Imorgon måste jag kliva upp tidigt eftersom jag ska med på ett möte på morgonen på APUn. Det har att göra med köpcentrat. Jag fick förfrågan av min handledare på min APU-plats om jag ville följa med.

Först så tackade jag nej men kom sedan på att det skulle nog ha varit lärorikt och intressant att veta vad som säger och vad som tas upp på ett sådant möte. Alla som ska vara med är ju all personal ifrån alla butiker i hela köpcentrat, som jag fattade det som. ;) Mmm, spännande!

Snart så drar jag iväg på träning och svettas lite. Sen så blir det som sagt en tidig kväll och mycket sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0