Sport är kul


Anton får stå för bilden i inlägget. :)

Vilket väder! Hua, vad tråkigt. Regn och rusk. Typiskt. Imorse när man vaknade så var det vitt och fint och det snöade så fint. Nu så regnar det för fullt.

Idag så har jag varit på träning på Höglunda i 2,5 timmar!! Det var inte så intensivt hela tiden men man blir blir ju trött efteråt ändå. Nu efteråt känner jag mig riktigt slut. Magen börjar att kurra också men som tur är så har mamma och pappa redan börjat med maten. :) Det blir kött till middag idag.

Kl 16 så började Granlo BK-matchen på Sporthallen. Jag hade velat sett den men syrran var inte hemma och jag skulle vilja gått med henne. Hon är och spela match själv i Fränsta. Men det kommer fler. :)

Ikväll så spelar ju Timrå också. Jag tror att vi ska kila ner till grannarna våra på gatan nedanför och kolla på matchen där på deras stor-TV. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0