Det är med klockor och bussar

Nu sitter jag här och har precis skyndat mig i och ur duschen, kastat i mig frukosten och stressat som en tok. Men jag är 1 timme för tidig. Jag måste ställa om väckarklockan!

Jag börjar att jobba kl 12 och måste ta 10:40-bussen direkt till Birsta. Det här systemet med att man inte kan fylla på busskortet på bussen och att mitt bankomat-kort inte går att betala med på bussen- det är skit!
För att varken syrran eller jag har pengar på vårat busskort, jag har pengar på mitt bankomatkort men inte syrran. (Syrran skulle kunna betala med sitt kort, om hon nu hade pangar.) 
Jag kan inte heller föra över pengar till hennes kort...

Så nu kommer inte vi någonstans. Jodå, vi har fixat det där nu. ;)



Men det blir krångligt när man inte har ett elektronkort (heter det så? :S)...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du tråkigt? Läs och komentera isåfall snozan.blogg.se

Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-10-29 @ 13:26:17
URL: http://snozan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag mena det ist :)

2009-10-29 @ 13:33:45
URL: http://jenniferahlinder.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 19:56:11
Postat av: kajsa

ALLVARLIGT IDA???????????????BLOGGA NU!!

2009-11-03 @ 00:08:26
URL: http://knils.blogg.se/
Postat av: Viktoria

SMS-biljett ;)

2009-11-03 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0