Det är söndag och jag är vaken nu...

Klockan är 7 på en söndagmorgon och jag sitter här. Väntar lite på klockan, småäter lite frukost och surfar runt. Hela huset sover och jag känner att jag får skriva nästan lite diskret, för att annars så väcker jag dom.

Men det går inge bra med frukosten för mig. Jag har ont i halsen och jag gruvar mig att ta första tuggan. Juice skulle inte sitta fel nu, känner jag. Det enda vi har hemma är mjölk, okej det är gott, och soda stream, också gott.
Det känns också som om jag nyss har somnat. Klockan är ju liksom 7 ändå. Vid den här  tiden är man ju upe i vanligafall på vardagarna. Det kan ju bero på att hösten närmar sig och det är mörkt längre in på morgonen(,dagen?).

Nu tänkte jag ta mina händer ifrån tangentbordet och lyfta ena handen på skeden och den andra på datormusen. Måste kika lite på Facebook! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0