Don´t bring flowers after I´m dead



Erik Hassle- Don´t bring flowers after I´m dead

En bra låt ifrån härliga Hassle. Jag gillar den verkligen och tipsar er nu ni som inte har riktigt hört den än. :)
Jag gillar också budskapet på låten. Jag tolkar det som om att man inte ska uppskatta en person om man inte har gjort det innan(någon speciellt händelse eller något sådant).
Nu är det ju inte säkert att det är så men jag tror att det är ungefär så. Det är lite svårt att förklara det jag menar men jag hoppas att ni förstår. :)

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja usch verkar vara segt för alla! Hoppas verkligen dom fixar det snart :O Kram! :)

2009-10-23 @ 16:30:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0