Ida x 2

Nu när jag äntligen hade en bild till inlägget så fungerade inte min mobil. Efter att jag hade kopplat ihop mobilen med datorn så ville inte min bobil reagera. Jag blev arg och irriterad och skrek rakt ut att sladden var helt okontaktbar! Ha ha!


Ni får fundera ut själv vad jag tyckte var syftet till de tidigare raderna. Nu så tänkte jag skriva lite normalt och säga att första dagen av Dialogdagarna är klar. Det var lite sådär tråkigt. Det kan vara lite svårt att få elever och ungdomar att engagera sig och blir intresserad i allt vad Dialogdagarna innebär.
Det är ju synd att eleverna tyvärr inte är intresserad och att man har satsat mycket för det.

Efter skolan så åkte syrran och jag till Birsta för att handla lite presenter till mamma som fyller år. Vi hamnade på Lindex och provade lite vantar och mössor som ni då ser på bilden. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0