Oh boy


Måste bara säga det att hans tänder är så fina! Längtar tils jag också får sådana fina tänder! :)
hihi

Just nu så ligger jag i sängen. Lyssnar på min gullepropp, Darin. :) Han sjunger Viva la Vida. Jag tycker att han gjorde det bra. Lyckat, vill jag säga.

Imorgon är det match som gäller och det är seriepremiär vi snackar om här. Vi ska möta Timrå och den här gången är vi peppade till tusen och har varit sedan länge. Vi har även gott om spelare.
Men det är en tidig match. Den börjar 9:30 så jag måste sova nu och skulle ha sovit i någon timme nu också. Men jag tycker även om att kliva upp tidigt på helger för då har man ju liksom hela dagen framför sig...


God natt och
Viva la Vida!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0