"Vad gör du nuföritden?"

Imorgon blir det jobb. Jag börjar kl 12 och jobbar till 18. Det är ju härligt med lite stålar som student.
Men de pengar som jag jobbar in lägger jag undan och sparar till framtiden.

Det är viktigt. Kanske till min lägenhet som jag ska skaffa efter studenten och blir självständig. Det är nog inte fel. Ibland vill man ju bara vara själv och inte behöva andra människor. Men det kan nog finnas en del nackdelar. Man blir ju alldeles själv i lägenheten och det är alldeles tyst. Plötsligt så hör man något ljud och man stelnar till...

Jag vill flytta hemifrån. Hihi Skulle vara kul.

Innebandymatchen var tydligen inte kl 19 utan en timme senare så vi fick åka runt ett tag och kolla lite. Men sen så började matchen och jaa... Den var... bra. Jag kan erkänna att jag inte var så inne i matchen men jag var i alla fall mer inne än vad de restrerande som vi satt med.


(Det är lite bilder i bloggen nu och jag måste bättra mig. Jag vet, det är tråkigt att bara läsa en text där det inte har hänt något speciellt. Jag ska försöka att bättra mig. Men updaterar gör jag ju i alla fall. :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0