Hård dag igår


Himelen var läcker igårkväll.


Igår så spelade vårat lag DM som många andra damlag runt om i Västernorrland. Det gick inte så bra för oss resultatmessigt och det var välädigt jobbigt då vi blev lite folk på slutet. Vi spelade 3 st matcher som var 2x20 och innan den sista matchen skulle börja så var samtliga i laget helt slut! Men ändå så var det en av de bästa matcherna som vi spelade igår.


Nu så ska jag i babbla så myclet mer. Jag lyssnar på en bra låt nu; Darin feat. David Jassy- Pop That. Kung låt!
Den spelas på en radiokanal som heter Last FM som man kan höra i USA. Läckert va! ;D


Kommentarer
Postat av: mammakero

Det var en av de läckraste himlarna jag sett! Som ett varmt ylletäcke!

Jag är grymt nöjd med den nya designen och du har rätt hon är jätteduktig!

2009-09-20 @ 20:01:10
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0