Vad är den för en dag? En vanlig dag!


Bilden är gammal och har inget med texten att göra. Haha


Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan. Eller ja, jag gick till mammas jobb och åkte med henne hem. Bekvämt, kan man säga. ;)

Ikväll blir det ju Idol såklart. Det börjar 21:00 ikväll för att fotbollen är innan. Jag har ingen koll på den där fotbollen. Jag vet inte vilka som dom möter och jag vet inte heller om det är damer eller herrar. Haha. Insatt.. Inteee!  Vad dryg jag könner mig.
Det blir firre till middag ikväll. Pappa har ju fiskat i fjällen så nu ska den bli uppäten. Gott. Det är alltså Öring som vi ska äta. :)


Kommentarer
Postat av: Miss Stina

firre för mig med ;) Och de är herrarna som möter malta;)

2009-09-09 @ 19:57:37
URL: http://msstina.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHA, värsta bilden assåå, Länngesen, du va så liten. Jag hade nog inte tandställning där. haha värsta epokerna liksom, Före tandställningen, Under tandställningen och sen Efter tandställningen

2009-09-10 @ 00:54:50
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0