10 snabba arbetstimmar

Idag har det blivit jobb, liksom många andra dagar på jullovet. Det var inventering som gällde idag på JC. Vi började redan kl 7 på morgonen och hoppades på att vara klar vid 13. Chefen, jag och Matilda räknade hela morgonen och sen när butiken öppnade så tog Matilda och jag lagret. Det tog ungefär 2-3 timmar.

Men det var roligt ändå. Det gick fort och timmarna rullade på. Fast jag fick stanna längre för det behövdes lite "övrig arbetskraft" om man säger. Jag blev kvar ändå till 17. Guu, va stålar det blir! :D
Förrtesten så drömde jag att jag fick 20 000,- i lön, typ mitt i månaden också! :D Haha! Vilken önskedröm!


Jag måste bara få säga att det är så sjukt roligt att jobba med någon som är i ens egen ålder. Jag och Matilda har alltid roligt ihop. :) Man blir påmind om hur otroligt bra man har det att man får betalt för att ha roligt! :D
ASBRA! ;D
Jag är glad att Matilda kom till JC. Och inte nog med de andra som jobbar på JC. Jag tror att man inte kan få en bättre personal. Jag har ju det ås himla bra! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

åååååååhhh SÖTA DUUUU!!!!! :D jag håller med!! det är så sjukt roligt att jobba tsm :D mera mera mera timmar tillsammans tack :D roligast idag var nog när du skrattade åt mig när jag stod och sjöng medans du räknade tshirtar ;) HAHAH samma när vi klädde på dockan!! haha roligt! men vi ses på lördag igen :D

2010-01-04 @ 23:06:50
URL: http://matildawestlin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0