Snabba Cash



Igår var jag och syrran på bio.
Vi såg filmen Snabba Cash. Jag visste inte förän igår att den var baserad på en roman.

Jag tycker att den var bra men kanske lite för grov för min smak. Jag tål inte så mycket, jag gillar mest komedier och deckare och typ Wallander och sånt. Snabba Cash är Thriller och Action. Action kan jag se men när det kommer till Thriller blir jag lite vek.

Filmen var 2 tim och 4 min. Under den tiden tycker jag att det skulle ha varit med lite mer spänning så att man biter av sig naglarna. Det var någonting som jag saknade i filmen.
Ett plus i filmen var huvudrollen och skådespelaren Joel Kinnaman. En människa som snart kommer finnas i en utav mina ytterligare kategorier ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0