Tjaaaaaa!

Det var inte igår och på grund av det så vet ni kanske inte så mycket som hänt mig. Men jag kan göra en kort sammanfattning på det. :)

Jag har jobbat mycket, blivit förkyld, lite skadad, blivit tjock, gått på hockey, ätit mycket glass och godis, lärt mig dricka svart kaffe och spelat sista seriematchen i innebandyn.
Det där sistnämnda gjorde jag idag. Matchen slutade 3-3 och vi hamnade på fjärde plats i serien.


Ungefär så skulle en snabb sammanfattning se ut. :) Sen så får vi ju inte glömma att Timrå har gått till slutspel och att Melodifestivalen är avgjord. Men mer om det i nästkommande inlägg. :)

Ikväll blir det mer godis och glass till Wallander på TV4, även fast man har sett den ungefär 10 gånger kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0