Just chillin'

Yes, that is what I'm doing right now and I like it. Back to svenskan. Hej! Jag sitter här och chillidillar med med iPhone (musiiik!) och med datorn. Vilka fina vänner jag har.

Förut så var jag och fader och övningskörde. Enligt mig tycker jag att det gick bra medan pappa satt bredvid och räknade om månaderna tills jag fyller 18 räcker till... Det är 7 månader kvar. Jag tror att jag fixa 'et!

På APUn idag så gick visserligen klockan fort men det gick segt. Jag var en zombie och gjorde inte så mycket enligt mig. Men min handledare tyckte att det var fart i mig. Njaa, vet inte jag. Kanske berodde det på att jag inte hade ätit på 14 timmar innan lunchen. Jag hade då inte ätit någonting sen middagen igår. Det fanns ingen fil hemma som jag kunde äta efter träningen igår och imorse fanns det faktiskt inte heller någon fil! Kontigt! Men jag hann inte med frukost heller ändå. Fortfarande lever jag i alla fall..


Nu ska jag fortsätta att sjunga mina fina toner till Justin Biebers låtar, vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0