Oj!

Jag blev lite chockad av statistiken, rekord! Kul! :)

I alla fall så rullar skolan på och veckorna går som tusan! Idag hade vi skofoto också. Jag har precis beställt hem hela paketet. Jag verkligen älskar när skolkatalogen kommer och man sitter i soffan och får nackspärr. Man kan kolla i flera timmar utan att bli less. Att det kan vara så kul!

Mer bilder i bloggen, ja kanske det. Jag har sagt det förut och säger det igen. En blogg utan bilder är skittråkig! Jag vet! men jag är ju så dålig på att föra över dom in på datorn och förresten så är datorn riktigt seg! Det pallar inte!

Sen så kan det vara en anledning också att jag inte knäpper så mycket kort, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0