Really cold

Min dag har varit lite upp-och-ner idag. Det började med att jag inte hittade mina leggings som jag har som lång-kallingar. Men sen när jag hittade dom så trodde jag att ännu en dag skulle gå bra. Men när jag kom till skolan så märkte jag att min Lypsyl var hemma och då var jag faktisk lite irriterad ändå, för att vi ska ju ha något himla "Julprojekt"! Jag gillar verkligen inte projekt!
Men alla fall. Jag märkte att jag hade glömt min Lypsyl hemma och jag var nära att gå och köpa en ny så jag skulle klara dagen men jag insåg att det var onödigt. Så jag tog dagen som den kom. Och jag har precis köpt en ny får någon dag sedan.
Jag klarade mig rätt så länge utan Lypsylen faktiskt. Jag klarade mig ända till datalektionen. Då började mina läppar svida! Vad jobbigt det är! Man blir så stressad och så gjorde jag prov just då också. Men som tur var så fick jag låna lite Lypsyl av Matilda i min klass. Provet gick också bra:) Hemma så sa Linda till mig att jag har blivit beroende av detta. Jag tror att det kan ligga någonting i det hon säger..

Efter provet, när det var klart, så fick man gå hem och det var snorkallt ute! Ansiktet förfös ju! Men jag klarade mig. Jag har iaf ansiktet med mig vad jag kan känna. Men bussen kom och strax innan jag skulle kliva av bussen så kom jag på att jag hade glömt Administrations-boken och vi har prov imorgon! :S  Aaah! Jag hoppas verkligen att det går vägen ändå.

Anldeningen till att man är så trött och irriterad nu precis innan jul är för att det är så mörkt och man har gått i skolan en termin och behöver sömn. De flesta är väldigt trött den här säsongen. Det ska bli skönt att vara ledig i helgen. Vi är spellediga och inga läxor har vi heller, vad jag vet. :S :P

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0