Skoterkort

Nu så har jag skaffat mig ett skoterkort. Det var alltså en intensivkurs på 2 dagar. Det är väldigt bra att dom kan göra sådana kurser som är klar över en helg. Det gillar jag. ;)


Teoriprovet gick bra. Det var 25 st frågor och man fick max ha 5 st fel. Jag hade 2 fel. :S
Men jag blev ju godkänd ändå. :)

Nu så är jag hungrig och jag sitter och undrar vad det blir för någon mat.
Och sen så måste jag plugga spanska. Det får jag inte glömma! Jag råkade glömma det en gång. Vi hade glosor och jag kom inte på det förän på morgonen den dagen som det var läxförhör. Jag fick plugga och studera glosorna hela morgonen och på väg till skolan. Jag fick nästan alla rätt men sen när jag gick ut ur klassrummet var alla ord borta ur huvudet på mig. Det kallas ytinlärning.
Dom tog upp det på skoterkursen. ;)

Nu så ska jag väl kanske ta mig någon bit att stoppa i munen och sen svälja. Få se vad det blir.

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också ha sådär mycket snö nu =)

2008-12-09 @ 15:10:06
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0