Update

Jag vill ha rätt så många läsare till min blogg. För at få få det så måste man UPPDATERA, IDA!
Jag har bara hoppat över det och dagarna har gått. Men nu så ska jag uppdatera igen! ;) Ända tills detta lilla avbrott har jag väl klarat uppgiften rätt så bra? :P

Just det. Jag sa ju att jag skulle komma tillbaka med resultatet på mattprovet som jag hade för någon vecka sen. Jag fick 35 poäng och MVG var 37. Så jag är rätt nöjd. Betyget blev alltså VG+. :P
Det känns lite grann som om jag skryter men jag är stolt över mig själv som kan få så bra resultat.
Även engelskan gick bra. Provet var i fredags och jag fick reda på det idag. MVG var 71 poäng och jag skrapade ihop hela 80 poäng! :D Wiiie! :D Kul att få tillbaka ett sådant prov. :P IHIH

Det känns riktigt skönt nu för det är rätt så lugnt i skolan och just nu är det aktuellt med bara två prov. Ett av dom kan man inte plugga till riktigt. Det är Datorkunskap. Vi ska ha prov på Microsoft Office Excel. Som sagt i tidigare inlägg så tycker jag att det är kul. Jag kan ju faktist jobba med det för det finns på datorn. Varfrö inte? :O :P
Sen nästa vecka så har jag Administration. De andra proven inom den kursen har också gått bra. Så jag hoppas att det lever vidare. :)


Jag köpte ju One Tree Hill säsong 5. Linda och jag har redan hunnit kolla på 11 avsnitt. Vi har bara 7 st kvar. Jag undrar hur vi ska klara oss tills säsong 6 kommer ut. :S Jag tror att den inte ens har sänds klart i Amerika..

Det kanske blev ett långt inlägg. Kanske det blir lite jobbigt att läsa men jag hoppas att ni gjorde det! :)

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0