Forts.

Nu så är jag hemma igen. Jag var ju och knäppte kort med laget. Och det tog längre tid än vad jag hade väntat mig. Släkten var ju hemma och väntade på mig medan vi knäppte. Men, men. Nu är det gjort!
Jag fick pengar och en tröja i present av släkten. Tack så mycket.! :)

Jag provade nya klubban också! :) Den var skön. Man behövde inte ta i så mycket för att det skulle bli ett bra skott som min förra klubba och det är ju skönt. Men jag måste vinkla bladet. Linda fick låna klubban på hennes träning som är efter våran. Hon sa att hon kunde vinkla den då ;)
Hon fick låna den för att jag glömde att hänga hennes träningkläder som jag har tvättat. :( Hon får betala böter för det som senare går till deras lag-kassa. Så jag får lägga ut 30 kr, eller vad det blir. ;)

Nu så ska jag vidare, det är Fotbollsgalan på TV4 just nu. Så..


Tjaa!

Kommentarer
Postat av: Piwe

Ja tur att du kom hem tillslut innan släkten han gå igen! :)

2008-11-17 @ 21:42:32
Postat av: Linda

Ja 30 kr måste du ge mig! Men det va snällt av dig att tvätta:) men ena tröjan var redan ren ju.

2008-11-17 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0