Frusna händer och julvörtmacka med skinkost

Nu sitter jag här och har nästan precis kommit hem. Jag äter julvört med skinkost på. Frusna händer i ett knäpp-tyst hus. Inge hemma alls.
På Torsdag så är det matteprov som gäller och på fredag så är det engelskaprov. Inte så mycket att klaga på tycker jag. Det är väldigt lugnt i skolan. Vi har ett till prov om en vecka så jag känner mig inte så stressad precis.
Tänkte jobba matte ikväll. Det skulle vara jättebra. På förra matteprovet så fick jag VG+ och jag skulle vilja att det hände igen. :)

Lite kuriosa: Jag har fått en Lyspyl nu! :D Min Labello som jag fick av pappa tog ju slut så nu har jag fått en Lypsyl av mamma! :) Tackar!

Linda och jag kollar ju på One Tree Hill. Vi har kommit rätt så långt. Vi har snart kolla klart på säsong 4 och till jul så kommer säsong 5 ut i affärerna. Kankse något vi borde önska oss! :P :) Samlar liksom! :D
Jag måste beställa den där OTH-skivan också. Eller jag skulle vilja ha båda. Det finns två st liksom! :P Hihi!
Det är bra låtar på dom. Jag har några av låtarna på mobilen men inte alla! ;)

Nu så ska jag kila!


Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0