Match

Nu har jag duschart ocg gjort mig klar. Vi har ju spelat match och vi vann! :D Vi vann med 6-1! (Ni har väl inte grlömt att kolla på http://woww.innebandy.se) Jag har känt hela veckan att det skulle bli vinst idag.
Motståndarna som vi spelade mot var Njutånger IF. Dom hade rätt så fult spel. Men det gjord inte oss så mycket. Mer för dom. Vi vann ju! :P

Till och från matchen åkte jag med systrana Olofsson. Dom pratade om att dom ville ha pizza till middag. Jag blev också rätt sugen. Jag har ju bara ätit frukost idag.
Precis när jag kom hem innanför ytterdörren så sa mamma att vi skulle äta pizza! :D Hahah! Vilket sammanträffande va?! :P Så det blir pizza idag. Jag har inte ätit det på jättelänge. Vi brukar inte äta pizza så ofta så de ska bli gått! :)

Sen så MÅSTE jag göra spanskan. Jag har bara skutit upp det. Det är som på Vibacke när man gick sista terminen i nian och bara sköt upp allt. Jag gör det nog för att jag inte kan det. Det ska ju vara tvärtom!

Nu så ska vi åka och köpa pizza. Jag ska nog ta en Calzone! :)

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0