Min fredag

Jag va med Issa igår! :D Vi lagade mat ehmma hos mig. Det blev kyckling med curry-sås. Det var gott.
Issa är duktig på att laga mat. Det var hon som gjorde själva såsen och kycklingen. Jag fick göra riset och duka och det. ;P Efter set så tänkte vi se på Idol men då kom jag på en tanke att vi skulle följa med Linda ut till Timrå för att kolla på innebandy. Hihi! Vi gjorde det också. Det kanske var lite olikt mig att dissa Idol på en fredagkväll liksom.. Men vi hängde med.
Men vägen dit var inte raka vägen. För att först så skulle vi tanka i Skönsberg. Sen så skulle vi hämta mamma och hennes kollega på tågstationen för att dom hade varit i Stockholm på en kurs. Efter det så skulle vi släppa av dom och mamma skulle till N:a Berget och mammas kollega skulle till Alnö. Efter det så skulle vi plocka upp en av Lindas lagkamrat som skulle med ut till Timrå men hon plockade vi bara upp på Gärde.
Efter alla om och men så var vi framme. Det var match mellan Timrå och Ankarsvik. Matchen slutade iaf med 11-7 till Ankarvik.
Jag och Issa träffade våran f.d. klasskamrat Olivia där. Hon pratade på och så gjorde vi också. :P

Jaa, sen var matchen slut så vi for hem och Linda skjutsade hem Issa.

Tack Issa för maten och kvällen!

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: isabel

de var supermys!:) tack själv!

2008-11-08 @ 17:14:59
URL: http://getrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0