Den är min!

Japp, nu är det snygga plagget mitt. Eller ja, Lindas fortfarande. Det var hon som betalade det idag. Alltså det där som jag yrade om att jag så gärna ville ha men inte hade pengar och var rädd om att det skulle vara slut när jag väl hade fått min lön. Nu är skinnjackan min! :) Jajamen! Det var en skinnjacka som jag surrade om. Så nu vet ni det. ;)

När lönen kommer så ska jag betala den först till Linda. Efter det blir det en typ halsduk till jackan och sen en snygg klocka som finns på Ur&Penn på endast 198,- ! ;)

Sen den dåliga uppdateringe. Ja, ni vet. Det kan ju bli så där ibland. Jag har faktiskt jobbat lite grann och ska också gör det imorgon. :)
Dåligt med bilder nu också. Knäpper inga bilder nuförtiden. Kanske för att det börjar bli höst...?

Kommentarer
Postat av: Pius

Gör inte av med alla pengar nu!

2009-08-24 @ 10:19:37
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0