Ibland är det inte så lätt att hålla reda på 7 dagar

Jag är helt dagvild idag. Det känns som torsdag eller fredag. Jag är inställd på att det är idrott imorgon (fredag). Vad jobbigt det är när det blir såhär.

Idag så ska jag i alla fall in med min mobil till Telenor. Den är betér sig fortfarande likadant som den gjorde igår. Jag hoppas att dom bara inte tar in mobilen och skickar till lagning och sen så får man tillbaka den och är likadan igen.

Jag har haft lite krångel med den ända sen jag fick den. Det började med att minneskortet inte funkade så jag fick ett nytt osv. Sen så upptäkte jag på USB-minnet som kom med telefonen, att det var någon som haft mobilen innan! :O Eller i alla fall minneskortet eller USB-minnet. :O

Hoppas att det löser sig. Kanske man får en sprillans ny telefon i samma modell! :O :P Man kan ju hoppas!  ;)

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: mtlda

Tacktack. :D

2009-01-14 @ 18:10:54
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: isabelle

tack :D ja det ska jag :)

2009-01-14 @ 19:44:48
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0