Ett litet besök under middagen

Idag har det ju varit ännu varmare och jag har solat lite grann idag också. :) Jennifer kom till mig imorse så hon har varit här hela dagen och vi har läst lite, gjort en jättegod sallad (eller det var Jennifer som gjorde det) sen så har Linda kommit hem ifrån jobbet.
Vi åt middag i köket (konstigt va?!) och hade det rtevligt när plötligt en kille kom med en ölburk i handen, var klöäd i t-shirt och shorts och bar solbriller. Han var på väg till ytterdörren då jag försökte få Linda att uppmärksamma han och då märkte han att köksföstret var öppet. Han vände riktning mot föstret, tog av sig glasögonen och sa hej. Linda, som just hade tagit en stor bit mat i munnen svarade.
Han undrade om han kunde låna en utav våra fotbollar som vi har på gården.  Visst fick han det och vi kunde fortsätta att tugga och vi började att skratta för att vi blev så rädda. Jag själv trodde att han var full för att han vinglade men det var ju när han ändrade riktning.

Imorgon blir det jobb på JC i det fina vädret och jag tror att Linda och Jennifer ska åka och bada. Det gör dom rätt i. Det kommer att vara så himla varmt väder. Haha, det var jag som sa åt dom att göra det. ;)


Nu så ska jag ut och spela fotboll med Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0