Jag är så otrolig...

...t trött! Idag är det fredag och jag har jobbat i ungefär fem timmar. Jag har bara packat upp hela tiden. Vanligtvis brukar man stå i butiken och packa upp men det finns faktiskt ett uppacknins-disk bakom på lagret. Det är ganska skönt att stå där för sig själv och inte bli avbruten. Effektivt, om inte annat!

 

Tror jag ska gå och lägga mig nu!!! Är såhär fredags-trött, you know. ;)

Imorgon blir det också lite jobb. Men bara fyra timmar så det är inget som tar hela dagne. Strax innan jag börjar jobba så ska syster och jag gå coh köpa säsongskort på Timrå IK. Vi gick på en del matcher förra året och i år ska det bli ännu mer!

 

Nä, nu ska jag sluta trött-surra.

 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0