Youtube.com


Kanske inte riktigt en passande bild för dagens väder eller rättare sagt årstid! :P

Jag har precis kommit hem från en liten promenad med mamma och pappa. Nu så sitter jag med datorn i knäet, kollar på andra slalomåket- herrar och lyssnar på H.E.A.T. på Youtube. Det var Heléne som gjorde så att jag började lyssna på dom. :P Hon hade skrivit ett inlägg om dom. ;)
Igår, första gången som jag hörde låten, så tyckte jag inte om den så mycket, men sen på slutet av låten så började liksom att höra hur låten gick.. Det är ju så att man måste höra låten ett par gånger för att man verkligen ska kunna lyssna på låten. Alltså.. Äh! Jag tror ni fattar. ;)
Amy´s låt var också bra. Och självklart Måns låt var också bra! :D
Jag försöker att hitta Måns låt och Amys låt på Youtube men jag hittar dem inte. Hoppas dom kommer senare! ;)

Nu så ska vi strax åka till mammas moster och hennes man och fika lite. ;)


Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0