Både shorts och chinos



En varm dag som denna så skulle man haft ett par sådana här shorts. Dom är från JC och kostar 399;-. Jag gillar dom skarpt och skulle inte tacka nej till dom.
Men först så skulle jag vilja ha ett par svarta Chinos. Dom finns också på JC. Jag tror att även dom kostar 399;-. ;)
JC är min butik det. Jag har alltid gillat JC. Ända sen jag var liten.
Men en sak förhindrar alla köp man vill göra. Såklart pengarna. Jag har inte så mycket kvar. Eller jo. Eller äh! Skitsamma! ;) Pengar har jag men inte i överflöde, men det är väl ingen nyhet, kanske.

Bilden är en länk till JC´s hemsida så klicka på bilden och kika runt lite. :)


Hallooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0