Sommalov!


En tråkig bild. :)

Nu så har jag sommarlov! :) Jag kan inte fatta det, andra året på gymnasiet har gått så fort. Om ett år är det våran tur att skrika av oss halsen på studenten och spilla champagne på våra fina, "vita" klänningar. Mmm... jag längtar!

 

I alla fall så gick jag på avslutningen. Det delades ut några stipendium, sjungs några sånger och en kille höll ett tal. Det vara bara jag och 4 killar från klassen som var där. I och med att det inte var någon av tjejerna som skulle gå så tänkte jag göra det samma. Men mamma och pappa fick mig att gå ändå. Så farligt var det ju inte.. :)

 

Så nu väntar arbete på JC förhoppningsvis väldigt mycket i sommar. :)

Glad sommar, alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0