Tänkte inte uppdatera

Jag tänke aldrig uppdatera idag. Jag tänkte att jag bara skulle kolla om någon hade besökt eller kommenaterat min blogg och mina inlägg. Och faktiskt! Det var några st. Tack för kommenaterna och besöken! :)
Som mest har jag haft 11 st besökare på min blogg på en dag (alltså ej sidvisningar). Igår hade jag 17 st! :D Wiie! Kul! Och bara idag har jag haft 11 st. Jag har inte ens uppdaterat någonting idag... Hoppas det fortsätter i samma mönster. Det var ju det som var meningen med att jag startade den här bloggen, att jag ville ha några läsare. :)


Nu så ska jag göra mig klar för träningen och sedan så måste jag plocka i diskmaskinen.
Fortsätt att bevaka och kommentera min blogg! Hoppas på er! :)

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: SAAANDRA

haha jaaaa nästan! (A) du skulle rappa och jag spela, eller hur?:D jag minns typ men inte riktigt allt, haha!:D men det var kul i alla fall, så mycket minns jag!:D:D:D

2008-12-17 @ 23:07:52
URL: http://sandra23.blogg.se/
Postat av: SAAANDRA

haha jaaaa nästan! (A) du skulle rappa och jag spela, eller hur?:D jag minns typ men inte riktigt allt, haha!:D men det var kul i alla fall, så mycket minns jag!:D:D:D

2008-12-17 @ 23:08:22
URL: http://sandra23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0