Utvecklingssamtal

Jag hade utvecklingssamtal på mrogonen idag. Det gick bra, precis som alla andra utvecklingssamtalen som jag har haft under mina skolår. :P Jag hade det på morgonen som sagt, så jag missade spanskan. Det var rätt skönt. Men istället så fick jag vänta i 1 timme och 10 minuter på att nästa lektion skulle börja. Men jag överlevde;) :D Hihi.

Senare på dagen så hade vi Mentortid, som det heter. Då så brukar vi ha klassråd och mentorerna tar upp deras punker osv. Dom delar även ut från/närvarande-lappar som visar hur mycket eleven har varit närvarande på alla lektioen. Sen så får vi ta hem dom och låta våra föräldrar skriva på. Om man har 100% närvaro så får man ingen lapp. Man får istället en fika-biljett värd 20 kr. En sådan fick jag! :D IHihi! Det var min andra också. Jag har inte missat en enda lektion sen jag började på Åkersvik. Jag har varken varit sjuk eller något annat. Jag tänkte fortsätta med det också :P

Just nu så ligger jag i mitt rum och kollar på Ghost Wisperer och det har börjat igen från pausen så jag måste sluta nu om jag ska fatta något ;)

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0