Längtar

Idag hade vi lite kondition på idrotten. Det var skönt med lite extra träning. Vi gjorde också stabilitetsövningar, men det var lite si sådär med som. Våran lärare sa att vi skulle göra många sådana under året.

Efter skolan så kom Linda och hämtade upp mig. Vi åkte runt med bilen lite grann, som vanligt! ;D Vi va borta ett tag. Åkte till Birsta och cruisade lite. ;)
I helgen så ska jag plugga spanska. Okej, nu ska jag sluta tjata om det. Men jag hoppas verkligen att jag fixar det.

Bilderna som vi knäppte på min födelsedag på träningen finns på http://mahuldan.blogg.se . Jag tycker att dom blev bra. Jag vill att ni kolla på dom. :)
På tal om innebandyn. Jag längtar mycket till matchen på söndag. Jag vill spela! Jag känner mig riktigt peppad! Jag tror att kommande match kommer att bli riktigt bra. Det känns som om att vi är revansch-sugen. Det har inte gått så bra för oss på de senaste matcherna men nu är vi laddad känner jag!

Tjoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0