Vykort på post!

Dagen idag har varit ganska så lugn. På JC så har det inte funntis så mycket att göra för att vi är 3 st praktikanter och då blir det rätt så mycket jobb gjort ganska så fort. Man får liksom hitta på egna sysslor som t.ex. plocka och vika kläder snyggt i butiken och fylla på med storlekar och så. Det roligaste är ju när det kommer kunder så man får stå i kassan. :D
Det är det allra roligaste! ;)


I lördags så skulle jag göra ett test. Jag skickade ett kort på Linda från min mobil hem till oss- ett vykort, alltså. ;) Jag har gjort det förut. Jag tror att jag gick i 8:an och det var den tiden då jag var mycket med Lovisa och Sandra. Jag kommer ihåg att Sandra har sagt något år senare att Lovisa fick hem det där vykortet till slut.
Jag har aldrig sett det och jag kommer absoslut inte ihåg vad det var för kort men det är ju smidigt att man kan göra så. Inga frimärken behöver man heller! :P

Ja, kortet ovanför är alltså det som anlände idag. Jag stog faktiskt och funderade idag på JC att det borde ju faktiskt komma och det gjorde det! :D Haha!

Prova ni också. Om man kanske är utomlands och vill skicka ett vykort när man ligger på stranden och steker så är det bara att skriva adressen och några rader till mottagaren på mobilen. Perfekt!
Dock så kostar det väl lite extra pengar men jag tycker ändå att det är värt det! :D


Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken snygg tjej på kortet!

2009-04-28 @ 21:45:08
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av: Pius

Tror jag att du tycker det är värt det! Det är ju inte du som betalar. :)

2009-04-29 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0