MellandagsREA

Det är helt galet på mellandagsrea! Det är första julen på 4-5 år som vi firar hemma i Sundsvall och jag har svårt att minnas att jag har upplevt något liknande förut. Jag jobbade alltså idag. Det blev 8 timmar i full fart. När jag kom hem kände jag att jag lever. ;)

Imorgon blir det jobb igen och då börjar jag 9 liksom idag. Senare på kvällen har jag träning och det kommer att blir en tuff träning tror jag. All mat och godsaker som man har ätit under jul måste tränas bort. Men det ska bli roligt att träffa laget igen. Jag gillar det så mycket. En sådan härligt stämning liksom! Jag anser att det var längesen jag kände en sådan stämningi laget! :)


Nu så ska jag återgå till hockeyn på teven. JVM. Jag tror att dom vinner nu när dom leder med 6-1. ;) 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk hur det är på Ullared då! Dit skulle jag vilja åka på mellandagsrean. Foppatofflor och hembränt efter shoppingen är aldrig fel..

2009-12-27 @ 23:57:38
URL: http://annabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0