Det är ett sant nöje att åka skridskor

Vad skönt det är med helg! Imorgon så ska jag sova ut! Riktigt skönt! Vardagarna rullar på och det går så fort till helgen, men helgen går inte segare för det! Nej, den försvinner fort, för fort!

Imorgon så är det match igen. Vi möter Sundsvall IBF. Jag hoppas verkligen att vi vinner. Vi behöver det enormt mycket! Senaste matchen behövde vi vinna också, men det slutade inte så bra, så det var lite tråkigt att det blev som det blev.

Vi åkte ju skridskor idag på idrotten. Det var kul! Jag gillar allt åka skridskor och har alltid gillat! Jag hade konståkningsskridskor med taggar där fram så man fick åka lite förskiktigt, men jag ramlade aldrig . ;)
Nästa vecka så ska jag nog ta "kill-skridskor" som man kan låna. ;)

Kankse man ska lägga sig och läsa lite i boken nu. Jag läser en bok som heter Rånaren. Den är skriven i 1:a person så det kändes lite ovant dom första sidorna som jag läste men nu är jag van ;)
Jag tänkte läsa Magdalena Graafs bok-"Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Jag kan ju gör en lite recension sen och berätta för er om den är läsvärd eller inte. Men det tror jag nog att den är. ;)


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0