Nedräkningen är på gång


Jag och min f.d. klasskompis Issa  när vi gick ur 9:an.

Det är inte långt kvar nu tills skolavslutningen äger rum. På fredag har man gått ut 1:a året på gymnasiet och det har gått riktigt fort!
Linda har gått ut 3:e året på gymnasiet och tar alltså studenten på fredag. Mamma och jag har varit nere i källaren och fyllt på ispåsar som vi ska ha nästa fredag i en stor bunke, eller vad man kan säga. På den så står det kylda drycker och den ska innehålla bl.a. öl, cider dricka osv. Ganska läckert faktiskt. Fylld med is och kylda, olika drycker.
Man får ju hoppas att vädret blir som det var i helgen- kanonfint!

Åh, jag är alldeles kall om fingrana för att jag har hållt på med kallt vatten i 40 minter ungefär. Men jag tror att mamma är kallare. Hon gjorde lite mer än mig.

Jag har fått skavsår också. Innnte kuul. Av dom nya Conversen... Ett på lilltån och på hälen och upp mot benet där skon slutar. Dessutom på båda fötterna. Aja, det blir nog bra sen när skorna har formats efter foten. ;) Kajsa sa det i alla fall! :)

Nu så ska jag se på den töntiga tv-showen Hjälp! Jag är med i en Japansk tv-show. Jag tycler att den är rätt bra ändå. Fast man kan ju tycka att dommaren i programmet kan tona ner sig lite..


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så jädra fin i håret!!! :)

2009-06-05 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0